Alle behov er forskellige – derfor hjælper vi også større skovejende og skovforvaltende enheder med skræddersyede løsninger, der tager udgangspunkt i jer og det, I har brug for.
Skovkortet.dk er et digitalt skovkort, der kan være lige så komplekst, som I har brug for – uden, det går udover brugervenligheden.
Når vi laver en skræddersyet løsning til jer, betyder det ikke, at programmet bliver mindre brugervenligt. Brugerfladen vil være præcis den samme, uanset hvor mange flere muligheder og funktioner, I får tilføjet, så det er nemt for både jer og jeres ansatte.
Når vi laver en unik løsning til jer, tager vi udgangspunkt i jeres ønsker og behov – det er Skovkortet.dk der tilpasser sig jer. Ikke omvendt. Om I har unikke behov, skal have flere brugere tilknyttet, har brug for alternative sammensætninger i forhold til funktioner eller I har specielle ønsker til, hvad der skal listes eller vises, bygger vi et skovkort, der kan præcis det.
Uanset hvor kompleks en opsætning, I har brug for, går det aldrig udover brugervenligheden – og I får et værktøj, der dækker jeres behov, uden det er avanceret eller tidskrævende at bruge. Tværtimod.
Vi ville have en løsning, der var med til at aktivere skovejerne – en løsning, der kunne hjælpe dem til at blive glade for deres skov og samtidig sikre, at de udnyttede den optimalt. Spørgsmålet var så, om vi skulle udvikle det selv eller købe os ind i noget eksisterende.
Hos Skovkortet.dk kan I skræddersy de funktioner, der er nødvendige, når I forvalter en skov.
Da der kan være store forskelle mellem forskellige skovområder, tager vi udgangspunkt i jeres behov og tilpasser funktionerne derefter. På denne måde får I adgang til alle de nødvendige funktioner. Hvis behovet ændrer sig eller vokser, kan I justere løbende.
Det digitale skovkort samler det hele ét sted. Det vil sige ingen tabte informationer mellem to parter, ingen misforståelser, intet dobbeltarbejde, og ingen glemte tiltag, der ikke bliver dokumenteret.
Alle arbejder ud fra samme grundlag og har adgang til opdateret information, uanset hvor de befinder sig.
Selvom dokumentationen er ensartet, bestemmer i selv, hvem der får adgang til hvilke oplysninger. Dette gør det lettere at formidle de korrekte informationer til de relevante personer og opretholde gode samarbejdsrelationer med alle involverede, fra skovfogeder og skovarbejdere til maskinførere og skytter.
Den næste generation af skovejere, har nogle helt andre krav. Og det skal vi være klar til. De forventer selv at kunne følge med i, hvad der sker i skoven – og det er vigtigt for os, vi er rustet til at skabe værdi for den næste generation, mens vi samtidig imødekommer de nuværende behov.
Skovkortet.dk er designet til at fungere problemfrit sammen med de systemer, I allerede bruger i den daglige drift. Som en forlængelse af jeres nuværende løsninger eller endnu en brik i jeres drift-puslespil, samarbejder Skovkortet.dk med forskellige systemer for at gøre dataudveksling nem og effektiv. Nogle af de integrationsmuligheder, Skovkortet.dk tilbyder, inkluderer:
Med skovkortet sikrer vi os adgang til samt mulighed for opdatering og registrering af egen data. Det vil dermed sikre os en mere effektiv arbejdsgang samt mulighed for selv at håndtere egne data.
Data og dokumentation er grundstenen for effektivt skovbrug – og derfor tager vi datasikkerhed seriøst.
Skovkortet.dk skal altid være tilgængeligt for dem, der arbejder i det. Vi bruger kun de sikreste IT-systemer, så Skovkortet.dk altid er tilgængeligt – hvor som helst, når som helst. Vores tilgængelighed ligger mellem 99,99-99,999 procent, og vi kører løbende backup af data, så du kan sove trygt om natten.
Den eneste, der bestemmer over dine skovdata, er dig – og sådan skal det blive ved med at være.
Vi vælger kun de bedste løsninger, når det kommer til datasikkerhed – og det gør vi af flere grunde:
Indtast e-mail eller kontakt os og hør om jeres muligheder – det er helt uforpligtende